سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد! خارجی‌های پرسپولیس منتظر نظر گاریدو کارخانه: من پرسپولیسی نیستم و عاشق استقلالم انتخابات ریاست جمهوری و تحولات احتمالی در مدیریت استقلال و پرسپولیس علیپور پیشنهاد از استقلال را تایید کرد گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم
سرخط خبرها

ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد

  • کد خبر: ۲۲۷۵۸۵
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
  • ۱
ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد
هافبک ازبک پرسپولیس قصد ماندن در این تیم را ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، اوستون ارونوف خیلی امیدوار بود بعد از درخشش در جام ملت ها بتواند راهی یک تیم اروپایی شود اما با پیشنهاد خوبی مواجه نشد و از این رو بعد از مذاکره با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نهایت سرخپوش شد.

 حالا او بعد از درخشش در جمع سرخپوشان با چند پیشنهاد خوب از تیم های عربی، چینی و حتی اروپایی مواجه شده است. ایجنت رسمی این بازیکن در ازبسکتان نیز سخت در تلاش است تا زمینه انتقال او به فوتبال اروپا را فراهم کند. در واقع این یکی از خواسته های مهم ارونوف از ایجنتش است. ستاره ازبک از شرایط خود در پرسپولیس راضی است اما برای پیشرفت ترجیح می دهد راهی اروپا شود.

 مسئله ای که کار باشگاه پرسپولیس را برای حفظ ستاره ازبکش حتی با وجودی که او یک فصل دیگر قرارداد دارد را سخت می کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
0
0
فقط اخبار دروغ بذارید عادت دارید این کار ها رو کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->